Egy kis Chanel, egy kis meglepetés - avagy nyereményem a Szépséglabortól! :)

6:00

Még áprilisban részt vettem a Szépséglabor nyereményjátékán, ahol egy narancs színű Chanel inimitable vízálló szempillaspirált lehetett nyerni. Egyik nap május elején csak gyorsan görgettem végig a facebookom idővonalát, mikor váratlanul megakadt a szemem egy bejegyzésen, amiben az állt, hogy Zoara kuckója a szerencsés nyertes. Hát gondolhatjátok, hogy a kezdeti meglepődésem után majd kiugrottam a bőrömből örömömben, ugyanis még soha nem sikerült semmit nyernem. Rögtön fel is vettem a szerkesztővel, Szabinával a kapcsolatot, aki nagyon kedves volt és mondta, hogy szívesen látna egy bejegyzést, vagy képet a nyereményemről. Bár ez számomra is egyértelmű volt, hogy megírom; főként Neki ajánlva! :) 

Egy hétvége telt el és máris megérkezett a spirál. Nagy meglepetésemre nem csak az lapult a csomagban, hanem egy nagyon kedves levél is (nem mellesleg kézzel írott...ahh, imádom! :)) és egy kis ajándék. Kitaláljátok, hogy mi? :) Egy szuper vörös rúzs. Rögtön levett a lábamról, mivel mint tudjátok, imádom az ilyen díva ajakrúzsokat! Nem is tudtam hirtelen, hogy hova kapjak; örültem, mint majom a farkának. :)



A szempillaspirált is nyomban ki szerettem volna próbálni, de már ki voltam festve és nem is volt olyan, narancs-spirálos, tavaszias idő. Viszont a rúzzsal nem tudtam türtőztetni magam. Sosem volt még Makeup Revolution termékem, úgyhogy alig vártam, hogy felkenjem. 


A rúzs

A doboza sajnos nem túl masszív, de ahogyan láttam KM-en, mások is írták, hogy megsínylette a szállítást. Szerencsére az enyém nem tört el. A színe valami mesés, el is csábítottam vele a barátomat. Egyébként szerintem kicsit rózsaszínbe áthajló piros, ami az én bőrtónusomhoz pont ideális. Az állaga nagyon krémes, hidratáló hatású, emiatt kicsit nedves felkenve, nem teljesen tűnik mattnak. Ez csak pár óra alatt múlik el, miután hogy megszárad. Nem csók, vagy evésálló, de a fagyizást, és ivást kibírta, így rajtam szinte kopás mentesen 8 órát volt fent. Azt leszámítva, hogy nem nagyon szabad az ajkammal semmihez hozzáérnem, nagyon tartós és szuper rúzs!




A szempillaspirál

Sosem volt még Chanel (meg semmilyen high-end) kozmetikumom, szóval nagyon vártam, hogy megláthassam, mit tud A márka. És ami talán még meglepőbb, hogy szilikon végű spirálokat sem próbáltam még soha. Valamiért mindig is távol tartottam magam tőle, lévén, hogy ez úgysem lehet jobb a hagyományos "drótszálas" kefénél (mint pl a Maybelline Volum' Express, ami régen nagy kedvencem volt). Nos, nem mondanám, hogy szerintem jobb a szilikonos, de hasonló színvonalú, csak másabb. Gyönyörű ívelt, hosszú pillákat varázsolt, és ezzel a sörtével nagyon könnyen hozzáférek a szempilláim tövéhez, pont ezért egyesével festi ki és nem ragadnak annyira össze. A színe eszméletlenül menő, kicsit pirosas narancs! Egy rétegben nem annyira feltűnő, mint azt gondoltam, mert ha nem világítja meg semmi, akkor nem látszik a narancsszín. Viszont több rétegben igazán zseniális! Mint a legtöbb vízálló spirál, ez is nagyon hamar szárad, és utána elég kemény lesz tőle a pillám, illetve kicsit póklábszerű. Micellás vízzel is nehéz  a lemosása, de ez várható is volt. Hatásosabb egy olajos szemfestéklemosóval nekiállni.
Azt hittem, hogy a színe miatt nem lesz alkalmas a mindennapi viseletre, de kellemesen csalódtam. Akár egész nyáron viselném, ha megy a smink többi eleméhez. :)



Nagyon hálás vagyok Szabinának, hogy ilyen klassz dolgokkal ajándékozott meg, úgyhogy még egyszer nagy köszönet neki. Tessék rendszeresen látogatni a blogját, mert nagyon profi, letisztult, szép és izgalmas! A kapott ajándékokkal készült már smink is, amit még május folyamán ki is fogok posztolni! :) 


xoxo


Ti szoktatok színes spirálokat használni? Milyen van vagy milyen színeket próbálnátok ki? :)


You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images